maandag 16 februari 2009

De tas is af!

Het was nog een flinke klus, maar de tas is af! Het model komt uit de Knippie Idee zomer 2005, maar toen ik bezig was kwam ik erachter dat hij erg lijkt op de 'alles-bij-je-tas' van Farbenmix.
De stof is brede ribstof uit mijn voorraad, ruitjesstof die ik over had van mijn vorige project en de befaamde Rosalistof.


Officieel is de binnenkant niet gevoerd, maar dat vond ik niet mooi. Bovendien raak ik dan van alles kwijt, dus ik heb er wat vakjes ingemaakt, geïnspireerd op de tas van Thelina.


Volgend project: de wieg uit mijn kleuterklas opnieuw bekleden. Ik denk dat ik daarvoor de achterkant van de Rosali-dekbedovertrekken ga gebruiken. Dat is ruitjesstof waar ik helemaal naar van word als ik er te lang naar kijk, maar denk ik wel geschikt voor dit doel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten