woensdag 1 april 2009

De zomerjas is af!

Het heeft even geduurd, maar nu is de jas eindelijk af! Precies op tijd voor het mooie lenteweer.





Het model komt uit de Knippie Idee Herfst 2005. Officieel is het maat 86, maar hij valt wel wat groot. We hopen dus maar op een flinke groeispurt deze lente. ;-)


De jas is bijna helemaal UWYH (= Use What You Have ) alleen de rits heb ik moeten kopen. De stof had ik al heel lang in huis, maar omdat het nogal een vreemde kleur is, wist ik niet wat ik ervan moest maken. Tot ik de bloemetjesvoering ernaast legde, toen wist ik het.


De borduurtjes zijn wéér Blumenwiese....

1 opmerking:

  1. Wat een leuke jas zeg! Hij lijkt op de foto wel vet groot, dacht eerst dat hij voor jou zelf was haha :) Staat haar vast goed!

    X zusje

    BeantwoordenVerwijderen