zondag 31 mei 2009

Babybroek, Ivy en Antonia

Mijn maaksels van de afgelopen week!

Allereerst een lief klein babybroekje in maat 68. Het patroon komt uit de Knippie 2/2009. Echt leuk om te maken, dat kleine spul!



Omdat mijn zoon ook wel weer eens een nieuwe broek kon gebruiken, ben ik deze week voor hem bezig geweest. Het is een Ivy geworden, een patroon van Farbenmix. Ik heb hem wel wat minder meisjesachtig gemaakt. Zo heb ik de achterbenen iets langer geknipt en de figuurnaadjes weggelaten. De kontzakken heb ik vierkant gemaakt ipv rond. Ik moet hem nog passen, ik ben erg benieuwd hoe het staat (en hoe lang hij schoon blijft ;-))

Deze Antonia had ik een paar weken geleden al gemaakt. Eigenlijk wilde ik hem niet laten zien, omdat ik niet tevreden ben over de hals. Maar goed, verder is het eigenlijk best een leuk shirtje geworden, dus als jullie de hals nu gewoon negeren...



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk broeken zijn dat geworden. Het shirtje is een heerlijk vrolijk plaatje. Mooi borduurtje op het voorpand. En de hals ziet er niet eenvoudig uit. Ik vind het knap, ik moet binnenkort moed vatten voor het tuniekshirtje voor Kirsten. Hij is geknipt en gespeld, nu onder de locker.......... en een halsbies aan de hals........ zucht ik ben benieuwd hoe die wordt!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de broeken helemaal leuk!
    'k Wou dat ik zo handig was voor mijn mannen ;)

    Liefs,
    Maureen

    BeantwoordenVerwijderen