zaterdag 2 mei 2009

Haken!!

Lang geleden, toen manlief nog vriendlief was, heb ik hem laten beloven me te tegen te houden als ik ooit wilde gaan breien. Het leek me geen goed plan, omdat het naaien me al zoveel tijd kostte. Helaas was ik niet te stoppen ;-) dus ik heb nu een hele grote mand(en...) vol breispullen.

Gisteren kocht ik 8 bollen katoen om een Kirschtop van te breien. Toen ik echter 's avonds nog wat aan het surfen was, kwam ik deze deken tegen. Ergens had ik nog een 'geleende' haaknaald van mijn moeder liggen, dus ik ben er maar gewoon aan begonnen. Het is de bedoeling dat je ongeveer 100 van die vierkantjes haakt en er dan een deken van maakt. Nou ja, een deken zal het bij mij wel niet worden, ik ben al blij als het me lukt een kussen van te maken. Ik doe namelijk ruim een half uur over een vierkantje van 7 bij 7 centimeter...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten