zondag 3 mei 2009

Jurk

Al een poosje lag deze jurk te wachten tot ik haar af zou maken. Op één of andere manier kon ik mezelf er maar niet toe zetten. En dat terwijl ik alleen de zomen nog maar moest doen.

Een half uurtje werk bleek vandaag. Nu is ie af, maar ik vraag me echt af of ik de jurk veel ga dragen. Ik voel me er namelijk echt kolossáál in. Manlief zegt dat dat reuze meevalt, maar ja, hoe objectief is hij?? Nu willen jullie natuurlijk graag een foto van mij in de jurk, maar daar ben ik mentaal nog niet aan toe. ;-)

(O ja, excuses voor de slechte foto's, ons eigen toestel in nog steeds niet klaar en aan het leentoestel moet ik erg wennen.)


Model: Ottobre Woman
Stof: coupon van Giraffa modestoffen


2 opmerkingen:

  1. Das sieht wunderschön aus in diesen Farben!
    Ich würde es genauso für mich nehmen:-)

    ganz liebe Grüsse,Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh je maakt wel dingen die ik ook erg mooi vindt, leuke stofjes enzo! En het staat je meisje ook nog eens prachtig! Volgens mij schelen onze dochters niet zoveel in leeftijd, mijn jongste dochtertje is van okt. 2007 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen