zondag 15 maart 2015

Goede voornemens: een tussenstand

Even een berichtje om te laten weten hoe het gaat met mijn voornemens ;-)

1. Meedoen met de CAL2015
Helaas, de CAL2015 en ik zijn geen vrienden geworden. Ik vind het patroon niet zo leuk en het vierkant trok ook helemaal scheef, dus ik was er na een paar weken klaar mee. Van het garen ga ik een andere deken maken.

2. Lopende projecten afmaken.

Ik vond deze lapjes in de kast. Ooit mee begonnen, nooit afgemaakt. Ik ben nu zover dat ik alle lapjes aan elkaar heb gehaakt, nu moet ik alleen nog de draadjes afwerken. 

3. Geen garen meer kopen.
Helaas had ik niet genoeg garen voor bovenstaande deken. Dus het eerst nieuwe garen is toch gekocht..

4. Geen nieuwe lapjes kopen
Oeps, gisteren nog een meter stof gekocht. Ik probeer wel alles wat ik koop direct op te naaien en dat lukt erg goed dit jaar.

5. Mijn stoffenkast uitzoeken
Gelukt! Ik bewaar nu al mijn lapjes in 9 curverbakken en mijn doel is er om er eind van dit jaar nog maar 8 te hebben. Heb ook heeeel veel weggegooid trouwens.

6. Meer naaien
Nu de lente eraan komt, heb ik de naaiflow weer helemaal terug gelukkig.

7. Vaker zelfgemaakte cadeautjes geven
Ik ben druk bezig met een Kiraknuffel voor een baby op komst. Gaat goed dus.

8. Op elk zelfgemaakt kledingstuk een knoopje naaien.
Dit vergeet ik vaak helaas.

9. Regelmatig iets van Pinterest maken
Nog niet veel van gekomen.

10. Geen naaitijdschriften meer kopen.
Ik heb al mijn abonnementen opgezegd, maar ben toch overstag gegaan voor de nieuwe La Maison Victor en de Ottobre Woman.

11. Bedenken of ik mijn borduurmachine ga verkopen.
Ik neig nu sterk naar nee. Iemand nog een borduurmachine kopen?

12. Minstens 5 dingen voor mijn zoons maken.
Voor oudste zoon heb ik een hoodie genaaid. Ook ga ik nog korte broeken voor ze maken.

13. Vaker iets voor mezelf maken.
Ik maakte een shirtje voor mezelf en heb plannen voor een trui.

14. Vaker bloggen.
Oeps....

15. Niet teveel moeten van mezelf.
Gaat goed!  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten